En vacker höst dag!

2012-10-07 @ 11:59:49
Här har det hänt lite grann, med alla saker som med hundarna.
Det kändes jätte jobbigt när jag hadde haft  Wilma, och hon bara gick ut och
somnade. Det tar en stund innnan man förstår att detta har hänt, väldigt konstigt är det.
Men det kan nog stämma att dom inte vill att någon ska veta om att dom inte år så bra.
Jag skickar en bild på WILMA!
 
Det ringde en person till mig som jag tycker mycket om Christine, hon har en liten flicka
på 10 månader, och ska få ett syskon.
Jag blev alldeles till mig, dom ville att jag skulle  ha hundarna, jag sa JA på en gång.
Jag blev så glad, dom är så väldigt söta TEXAS och ALICE.
Dom  är så otroligt gulliga, och väldigt välupp fostrade, dom är så himla lätt skötta.
Dom är så genom trevliga och tycker om att gå i skogen   .
 
Texas ligger längst bort, och Alice ligger närmst!
 
Här är Björn, med husets stall katt POLLY!
 
 
Ha det så jätte bra, så hörs vi snart igen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Ge mig ett voff!



Namn:
Kom ihåg mig?



Mailadress: (publiceras ej)



Bloggadress:



Kommentar:



Trackback