Nu har hösten kommit!

2011-09-23 @ 19:18:12
Ja nu har hösten kommit, strålande sol och lite rått ute, men det vänder snart tror jag.
Eller tråkigheter är det väl inte, allt blir så blir så smutsigt och grisit, men
det är saker som tillhör.
Sommar och sol kommer efter vinter och dess kyla. Men det kan vara otroligt vacker
med en frusen dag på 10minus, strålande sol och jätte vackert den dagen är jättevacker.


Vi ska vara hundvakter till två små berner sennen, deras mamma och pappa kommer vara upptagna
av annat i två veckor. Och jag tycker det skall bli jätte roligt att dom får komma hit.
Dom kommer ju härifrån från början så det blir roligt.



Jag har funderat på lite tävling, men vi får se.
Det går en fin tävling i december, men det funkar tror jag.
Men hon är väldigt fin tycker jag, eller vad tycker ni?

Ha det så jätte bra


Kommentarer

Ge mig ett voff!



Namn:
Kom ihåg mig?



Mailadress: (publiceras ej)



Bloggadress:



Kommentar:



Trackback