Sommar och sol!

2011-06-21 @ 19:22:06
Idag har det verkligen varit ett konstigt väder, det kommer lite regn och sen skiner solen.
Men det var ganska skönt, att bara få koppla av mmmmmmm!

Jag täckte berätta lite om mina hästar, Bernedina har gått och blivit en föl märr.
Och hon är nog världens sötaste, hon bär ett föl efter Juliano Star vilket kan bli spännande.
Hon har ett sånt  blod i sig så det gick bra att ta honom. Det ska bli så fruktansvärt spännande, det
bli en hingst eller ett sto fux kan det bli.


Nu har Bernerdina fått föl, och gissa om jag blev glad!!!!!!!!!!!!!!!!
Det blev ett sto, ett alldeles otroligt föl det är lite av det vackraste jag har sett.
Så är hon hur söt som helst, men så säger väl alla föräldrar
ha det så jättebra nu shörs vi om ett par dagar


Kommentarer

Ge mig ett voff!



Namn:
Kom ihåg mig?



Mailadress: (publiceras ej)



Bloggadress:



Kommentar:



Trackback