Lever i en drömvärld

2010-07-28 @ 21:12:42
Nu har det varit väldigt mycket med hundar och hästar.
Jag har pratat med flera valpköpar, och dom trivs med valparna.
Det låter så härligt när dom berättar hur dom hare.
Alla verkar ha fullt upp med att passa på, att dom ska kissa ute.
Tack jag vet hur det är, man är lite vaksam på vad som skall komma.



Skickar en bild på WILMA .

Vi va iväg på trav tävling i helgen, Axvalla bronsdivsionen det var riktigt tufft.
Nisse Bean fick ta ut sig riktigt ordentligt, men han VANN och han var så himmelskt duktig.
Man tror inte att det är sant, man tror bara att man drömmer.



Kommentarer
Postat av: Maria

Kan bara säga ett JÄTTEGRATTIS till Nisse, Allan, och dig förståss.Så kul att han vann.Du ska se att den där hovbiten blir guld värd framöver:).Hoppas allt är bra med er alla.Här är det bara toppen,Noomi växer,frodas och trivs som fisken i vattnet.Men hon är allt en liten kisselisa.Kan komma utifrån för att sätta sig mitt på golvet och göra en liten pöl.Men inget att oroa sig för,det kommer det kommer.Ha det bra och slå mig en signal när du har tid.

Massor av kramar från Maris ,Noomi och resten av gänget på Ellebäckens

2010-07-31 @ 09:59:34
URL: http://ellebackens.bloggplatsen.se

Ge mig ett voff!



Namn:
Kom ihåg mig?



Mailadress: (publiceras ej)



Bloggadress:



Kommentar:



Trackback