Nisse Bean hurra hurra..........................

2010-07-14 @ 13:50:42
Vad roligt vi hadde i går med den jätte fina hästen Nisse, han vann.
Han sprang jättebra, och det var så fantatastiskt så roligt.
Nu ska han ner till Axwalla, och där är de jätte hårt.









Nu ska vi iväg och vetrinär besikgias på vallentuna djurklinik, det skall bli väldigt spännande.
Jag hör av mig till alla valpköpare ikväll. Valparna är pigga och glada, trots att vi skall ut på det här lilla äventyret.

Min dotters vän tillsammans med valparna

Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag tittar in lite då och då för att få en liten glimt av de underbara vovvarna =)

De är ju bara för bedårande!

2010-07-14 @ 19:30:06
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Ge mig ett voff!



Namn:
Kom ihåg mig?



Mailadress: (publiceras ej)



Bloggadress:



Kommentar:



Trackback