Veckan!

2010-08-03 @ 19:57:38
Veckan har varit väldigt bra. Hundarna trivs nu när det inte är så varmt, skönt att det kom en regnskvätt här om dagen..

Hundarna fick då vara inne i en box i stallet, jag tror inte de förstod varför. Men jag tror inte att de hellre hade varit ute och blivit dyblöta.

Nilla är nog den socialaste vovven vi någonsin haft i familjen Nordengrim, hon tar för sig av allt och följer med vart vi än går. Hon har det lite jobbigt med tandväxten bara, hon biter i allt speciellt i våra fötter. Man tycker ju att det skall vara färdigväxt snart!

Wilma fick sig ett rejält getingstick i lördags, hela ansiktet var uppsvullet. Jag blev hemskt orolig, men min dotter Michaela lugnade ner mig och sade att det säkert skulle vara bra dagen efter. Vilket det var!

Samma dag så sprang Nisse Bean i Bollnäs han kom trea. Man blir så himla glad och leendet från läpparna försvinner aldrig! Riktig toppen häst. Löt's stolthet!

Vi har fått ytterligare ett tillskott till familjen. En katt som heter Roxxy, fruktansvärt mysigt. Just nu är hon bortsprungen. Går ut och ropar lite då och då utan resultat. Men hon kommer säkerligen hem snart. Katten måste ju få ha sitt egna lilla äventyr.



Kommentarer

Ge mig ett voff!



Namn:
Kom ihåg mig?



Mailadress: (publiceras ej)



Bloggadress:



Kommentar:



Trackback