Lite nyheter.

2011-09-04 @ 19:35:28
Jag har börjat att fundera på om sommaren är klara nu, det börjar att dra lite kallt.
På kvällarna när man går en sväng med hundarna, så käns det att den lite kallare på kvällen.
Även mornarna är det ganska ruggigt, jag setter på mig en muckjacka och så får man väl
säga välkommen hösten.

Jag har tre jätte glada hundar, dom bara njuter av vädret dom vill ju riktigt kallt men dom får
allt vänta.
Nu har alla tre löpt, dom kommer nog att löpa ungefär så här i framtiden.
Dom är väldigt punktliga så det är bra.
Jag har varit i  väg och parat Wilma med en mycket snygg hanne, så får vi se
om det har blivit något.
En mycket snygg hene och så otroligt lydig, där ligger man lite i lä................





Ha det så bra, så hörs vi!

Kommentarer

Ge mig ett voff!



Namn:
Kom ihåg mig?



Mailadress: (publiceras ej)



Bloggadress:



Kommentar:



Trackback