Solen skiner och allt är tipptopp!

2011-10-29 @ 11:56:23
Vilket härligt väder ute, solen skiner och helt underbart ute.
Såna här dagar vill vi ha många av, det är inte utan att man tänker på
dessa dagar ibland.
Hundarna är bara ute och leker, springer och ståjar och har det så jättebra.
Vi har två extra hundar här. Texas och Alise, och dom känner igen sig.
Dom är födda här, Alise ska röntgas och då får vi se vem hon ska få träffas med.
Det ska riktigt spännande, att få ta en kull utav sina egna det känns riktigt roligt.




Wilma är lite lätt rund!!!!!!!!!!

Det har varit en ganska jobbig tid, inte för Wilma utan för mig.
Jag hadde räknat fel på dagarna, men nu är det korrigerat, hon ska ha rellativt
snart, så jag medellar mig ut mycket spännande.
Det ska bli så väldigt roligt med denna hane, han har gett så väldigt fina valpar.
Han är så väldigt kraftig och har ett härligt utryck, det är nästan så att han föstår
att man pratar om honom. Ja han är helt enkelt fantastisk.


Lizzie törstig!

Ha det så jätte bra allihopa!



































































Kommentarer

Ge mig ett voff!



Namn:
Kom ihåg mig?



Mailadress: (publiceras ej)



Bloggadress:



Kommentar:



Trackback