Nu är det höst!

2011-10-09 @ 20:44:43
Ja nu är det höst, jätte mycket det är ganska kallt på morgonen och kvällerna.
Men det är ju jätte fint ute, dagarna är så jätte fina.
Hundarna dom trivs alldeles föträfliggt, det är ju lite kyligare ute nu. Och dom bara
springer omkring och tjoar och timmar.
Ganska säker är jag på att Lizzie har gått någon sorts kurs hemma i Norge.
Vi ska i alla fall gå en fortsättnings kurs, och jag tycker att hon är riktigt duktig på att
lyssna. Och jag tycker att hon är rätt duktig, hon stannar, sitter,ligger, sitter och väntar, och en

massa andra saker som jag har prövat med henne, riktigt roligt är det.






Wilma undrar om hon har något av värde i sin mage?
Hon är ialla fall jordens finaste!!!!!!!!!!!!!

Här kommer ett kort på Max!








Nilla ville vara med på ett litet hörn, jag undrar om dom pratar om mig............



Ja vad säger man mmmmmmmmmmm





Ha detså bra

Kommentarer

Ge mig ett voff!



Namn:
Kom ihåg mig?



Mailadress: (publiceras ej)



Bloggadress:



Kommentar:



Trackback