En övereraskning kom!

2011-11-16 @ 10:41:03
Ja en riktig sådan, jag gick förbi min kamrats ingång och hörde något konstigt ljud.
Jag gick då närmare och tyckte då att det kanske är en valp.
Munken kom springande och vi röck bört trappan och vad hittade vi där, jo
en liten VALP så jätte söt alla tecken är som dom ska.
Hon är idag 16 dagar, öppnat sina ögon och allt ser jätte bra ut.
Hon är liten som ett troll, jätte söt hon har börjat att röra på sig sitter
och tittar lite grann.


OH titta en liten valp, en liten Lovisa!



Ha det så bra, kram

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hej! Jag har länge velat ha en hund och nu ska vi kanske få en. Vi har bestämt oss för att det ska vara en berner sennen, och vi blev väldigt överraskade när det stod att det fanns en uppfödare i vallentuna, för vi bor där. Jag är 11 år men har en hund hos pappa (mamma och pappa är skilda) och mamma har haft några hundar innan. Jag undrar om du har nån valp kvar som man skulle kunna köpa om nån månad eller två. Mvh Mattias Thorstenson

2011-12-25 @ 19:34:15

Ge mig ett voff!



Namn:
Kom ihåg mig?



Mailadress: (publiceras ej)



Bloggadress:



Kommentar:



Trackback