En ny dag på Löt!

2011-02-28 @ 15:31:32
Nu har det gått alldeles för lång tid, det har hänt så väldigt mycket.
Jag ska försöka berätta lite grann,
Min hund Nilla som dom flesta känner till, hon är en hund från Norge
som jag köpte. Hon kom i samma veva som valparna åkte till sina nya föräldrar.
Hon är en vecka äldre än våra valpar, men hon är en modell större än våra.
Hon är ganska kaxig och hon känner sig hemma här på gården, hon promenerar runt
hon smiter inte en enda gång.
Jag vet inte om hon skulle smita med någon kompis, nej jag tror inte det.
Dom älskar sin plats som dom bor på, ialla fall mina hundar.
Nu är det snart dax för rötgen, oh fy vad läskigt men det är skönt när det är gjort.


NILLA hon är världens finaste valp!




Nu börjar det bli dax för parning med en mycket snygg och verkar ha huvudet på
skaft. Det är samma pappa som har Nilla och det har blivit mycket bra.
En så länge så får vi se, det kanske inte blir något .
Wilma är ialla fall frisk och allting, så vi får se.
Det är väldigt spännande, Wilma och Nilla.









Ha det så jätte bra, så hörs vi av Kramar





















































































.

Kommentarer

Ge mig ett voff!



Namn:
Kom ihåg mig?



Mailadress: (publiceras ej)



Bloggadress:



Kommentar:



Trackback