Mina hundar.

2010-10-18 @ 18:02:43
Det ärjätte länge en jag skrev, och det känns inge vidare men nu ska skriva lite.
Nilla har vuxit så jätte mycket men det är helt som det ska.
Vi har två söner till Wilma på besök, Wilson och Nino (Ossi), dom är så
jätte goa, och super trevliga. Den ena ska vara här sju veckor och den andra vet jag
inte, dom håller på att renovera så det kan ta ett tag.
Dom har bytt tänder så det är ganska skönt, eller nästan alla tänderna.
Dom gnager mindre, och det är väldigt skönt.


EmmaLi med sin fina son Max och jätte fina Wilma






Wilson, Nino (ossi) och Nilla


Max är värdens sötaste




Kommentarer
Postat av: Maria

Så mysigt med tre små bernerbarn,och ett människobarn.Hoppas allt är väl med er alla ? Här är det bara toppen ,men ett jäkla skitväder.

Vi hörs.kramar Maria & Noomi och resten av gänget :)

2010-10-20 @ 18:37:19

Ge mig ett voff!



Namn:
Kom ihåg mig?



Mailadress: (publiceras ej)



Bloggadress:



Kommentar:



Trackback