Nu ska jag åka hem!

2010-11-05 @ 16:22:48
Nu är min tid snart klar här på Löts kennel, jag har varit
här i två veckor.
Vi har haft det riktigt kul i fjorton dagar, vi har sprungit och lekt
har haft det riktigt bra.
Folke om jag heter kommer alltid att vara välkommen tillbaka,jag är
så himla snäll och gullig.
Såna hundar är alltid välkomna, som lysnar när man ropar och kommer
på tilltal, mycket trevlig.
Nu ska det bli intresant och se om dom är bruna och fina, dom kanske är
lite bruna. Men vad gör det jag har i alla fall haft det jätte bra.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej vilka underbart fina hundar :) Min familj hade en berner sennen var många år sen och dom är underbara. Är lite nyfiken på hur ofta du får en kull? Har inte den möjligheten nu men skulle gärna vilja ha en berner sennen om möjligheten skulle dyka upp :)

2010-12-02 @ 11:53:01

Ge mig ett voff!



Namn:
Kom ihåg mig?



Mailadress: (publiceras ej)



Bloggadress:



Kommentar:



Trackback