Nu är det ganska tomt!

2010-07-20 @ 21:29:01
Ja nu är det ganska tomt, men det är bara för ett litet tag.
Nu har Nilla Av Triomar kommit till oss.


Jag tycker att hon är super mysig, hon är väldigt fint tecknad lite nackhår
av vitt.

Marina tillsammans med Nilla


Fyra fina tassar och ganska kraftig storlek.
Det ska bli väldigt kul på utställning och på olika träffar.
Titta på lite bilder och njut...........................









Nu har alla mina valpar fått nya mattar och hussar.
Och jag tror att alla är väldigt nöjda, det tror jag att alla är.
Det var väldigt roligt på besiktning , alla fick jättebra betyg och skötte
sig helt perfekt.



Dom såg bra ut i munnarna, härligt steg, dom rörde sig alldeles utmärkt och hon
böjde bena fram och tillbacka, och det verkar vara jättebra.
Härliga bruna ögon , ja det ska bli väldigt roligt att träffas.
Vi kan väl träffas lite framöver.

Kommentarer

Ge mig ett voff!



Namn:
Kom ihåg mig?



Mailadress: (publiceras ej)



Bloggadress:



Kommentar:



Trackback