Hund livet........................

2010-08-16 @ 13:11:43
Idag har jag varit och hälsat på fam Grenmark, som har sitt sommarhus i Uppsala.
Eller det är 15 kilometer från Uppsala, och det var helt fantastiskt.

Det var ett ganska stort hus sen fanns det en villa till, som barnen hadde
när de kom ut.







Sen hadde dom en liten Berner hane som hette WILSON oj............................
vad han var fin, helt fantastiskt han är tecknad precis som man vill ha.

Han var helt enorm, ett väldigt fint kors, ett härligt t-kors, de vita satt där det
skulle, han håller svansen väldigt fint och rör sig väldigt bra.







Jag har fått jättefina bilder på Noomi, hon sitter och ligger så jättefint.
Hon är så otroligt söt vackra ögon och härligt sätt.
Här kommer det lite bilder , något är fel.
Det funkar inte att ta emot jag måste kolla vad som är tokigt.
Sköt om er










Kommentarer
Postat av: Micaela

Vilka söta hundbilder =) De ser ut att ha det riktigt härligt i det gröna =)

2010-08-19 @ 20:37:30
URL: http://annamicaelas.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hur mycket väger en fullvuxen berner sennen och vad kostar det att äga en bernersennen? Vi har en segelbåt som ligger på svaj? Jag kan tänka mig att den väger en hel del men hur pass mycket. Undrar om man kan lära den att klättra upp från jollen till båten? Eller ska man bygga en landgång?

2011-12-08 @ 11:53:28

Ge mig ett voff!



Namn:
Kom ihåg mig?



Mailadress: (publiceras ej)



Bloggadress:



Kommentar:



Trackback